Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 18.5.
Nataša
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
ds
Autor: magnet (Občasný) - publikováno 29.6.2010 (00:34:05)


Poznámky k tomuto příspěvku
Navždy už bez tebe (Občasný) - 29.6.2010 >

kompozicne supr jen mi tam nesedne bud svetlo, nebo neco jinyho a to uz nevim co...

 

4 - 5


<reagovat 
čtenář blbecek - 29.6.2010 > Je to jak kulisa bez svetel a stinu, kontrastu a barev moc. To zabradli a auta jsou uz jine kafe, co tam nemelo byt.
Jednicka na vysvedceni.
<reagovat 
Franta F. (Občasný) - 29.6.2010 > Architektura by měla být o čistotě linií, detailu a celkové kompozici. Ty svá fota proháníš nějakým filtrem a myslíš si, že vyrábíš HDR. Houby, vyrábíš bohužel číčoviny.
Body: 1
<reagovat 
 Vasil (Občasný) - 29.6.2010 > Franta F.> 

Útočníci, kterých se obránci dotkli, odcházejí za čáru


Body: 1
<reagovat 
 magnet (Občasný) - 29.6.2010 > Franta F.> chtěl bych aby to vypadalo jako obrazy... někdy..
<reagovat 
 Franta F. (Občasný) - 29.6.2010 > JUDr> BOJ O PRAPOREK

Hru můžeme hrát na hřišti nebo planince přibližně 30x40 m. Hrají dvě stejně početná družstva. Za jednu krátkou stranou jsou "obránci", za druhou "útočníci". Volí si kapitány, kteří musí mít poznávací znamení (pásky na rukávech). V deseti až dvanácti metrech od obránců pověsíme praporek. Úkolem účastníků je odnést tento praporek za svou čáru. Na znamení organizátora hry kapitán družstva obránců posílá k praporku (na jeho ochranu) několik hráčů. Ti stojí v pěti až šesti krocích od praporku. Jejich úkolem je dotknout se hráčů protivníkova družstva, kteří se snaží přiblížit k praporku. Velkou úlohu hraje kapitán útočníků, který má právo dotknutím vyřazovat obránce ze hry. Oni jeho vyřadit nemohou. Tak obránci, kteří mají právo vyřazovat hráče protivníka, sami mohou být v kteroukoliv chvíli vyřazeni kapitánem. Vyřazení obránci odcházejí za čáru útočníků víc se hry nezúčastní. Místo nich posílá kapitán na ochranu praporku nové hráče. Útočníci, kterých se obránci dotkli, odcházejí za čáru obránců. Místo nich přicházejí noví hráči. Chtějí-li útočníci zvítězit, musí odnést praporek za svou čáru. Jestliže se obránce na zpáteční cestě dotkne účastníka, který nese praporek, vypadá útočník ze hry a praporek je dán na původní místo. Útočníci mohou spoléhat na ochranu svého kapitána a obětovat několik svých hráčů, aby se ostatní mohli dostat k praporku a odnést ho. Podaří-li se jim uchopit praporek, mohou jej na zpáteční cestě předávat jeden druhému jako štafetu. Hra končí, dostane-li se praporek za čáru útočníků, nebo když je útočníkům vyřazena polovina hráčů. V tomto případě vyhrává ovšem družstvo obránců. Po skončení můžeme hru opakovat a družstva si vymění úlohy.

<reagovat 
Parsifal (Občasný) - 29.6.2010 > Ta kašna mi to tam tak jako ruší, místy jakoby splývá s tím zámkem...
Body: 3
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter